دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
رئیس هیات کشتی بهشهر:
رئیس هیات کشتی بهشهر گفت:امروزه سکوی کشتی بهشهر در سطح جهانی مطرح است و از تمامی دوستان خواهشمندیم برای پیشبرد این ورزش، خودشان پای کار بیایند و گوشه ای از این مسؤولیت خطیر را بر عهده بگیرند.
به گزارش خبرنگار آوای خزر از شهرستان بهشهر، شهرام جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد:کشتی بهشهر سرآمد مسابقاتی است که در سطح مازندران و کشور برگزار می شود، این رقابتها از جایگاه بسیار بالا و ویژه ای برخوردار است.

وی افزود:با توجه به بعد فرهنگی و اجتماعی این رشته ورزشی و حساسیت بسیار بالای آن، قلم شما اهالی رسانه کمک شایانی در پیشبرد اهداف داشته و امروز مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد بهشهر در سطح کشور تبدیل به یک برند شده است.

رییس هیات کشتی شهرستان بهشهر هدف از برگزاری پانزدهمین دوره از این رقابت ها را در وهله اول معرفی شهید هاشمی نژاد به عنوان شهید شاخص و شهیدی از خطه شمال-مازندران به سراسر کشور دانست و بیان کرد:ارتقا سطح مسابقات، ایجاد شور، شعف و انگیزه قوی و مداوم در ورزشکاران از دیگر اهداف این مسابقات می باشد.

وی تصریح کرد:این مسابقات از شبکه استانی و سراسری در روز های پنج ‌شنبه و جمعه دهم و یازدهم اسفند ماه، صبح و بعدازظهر به‌صورت مستقیم پخش می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه شهرستان بهشهر از سبقه تاریخی و مذهبی برخوردار است، خاطرنشان کرد:برگزاری این مسابقات می تواند فرصت مناسبی برای شناساندن میراث های ملی و تاریخی بهشهر نزد همگان باشد و اینکه در جذب توریست نقش به سزایی داشته باشد و می خواهیم شهرستان بهشهر را با قلم شما اهالی رسانه که به عنوان آگاهان و چشم بیدار جامعه هستید به جایگاه اصلی اش رسانده و در سطح کشور برای همیشه حرفی برای گفتن داشته باشد.

رییس هیات کشتی بهشهر با بیان اینکه برگزاری این دوره از مسابقات سکوی پرتاب خیلی از کشتی گیران است، اظهار کرد:این مسابقات در سطح جوانان بوده و خروجی خیلی خوبی از لحاظ فنی برای کشتی ایران دارد به‌ طوری که کشتی ‌گیران ملی‌ پوش همچون؛ حسن یزدانی، بهنام احسان‌ پور، رضا عطری، ایمان صادقی و سید احمد محمدی از دل آن بیرون آمدند.

وی ادامه داد:این کشتی گیران ملی پوش و شیران متعهد روزی بر روی همین تشک های مسابقات جام شهید هاشمی نژاد بارها شکست خوردند اما امروز به عنوان دارندگان مدال های طلا در سطح آسیایی و المپیکی شناخته شده هستند و این نشان از آن دارد که جام شهید هاشمی نژاد بعد جهانی داشته و یک دنیا مسؤولیت و تعهد شهری پشت این جام خوابیده است.

این مقام مسؤول در ادامه بیان کرد:اگر بودجه ثابتی داشته باشیم مسابقات جام شهید هاشمی ‌نژاد که به عنوان یک رقابت ورزشی بین‌المللی در استان مازندران در رده سنی جوانان است، مانند؛ جام‌ های ناطق نوری و شیرودی به‌ خاطر هجمه عظیم مشکلات مالی تعطیل نمی ‌شود.

جعفری با اعلام اینکه هزینه این دوره از رقابت ها بیش از ۳۲۰ میلیون تومان پیش بینی شده است، عنوان کرد: تنها ۳۰ درصد این هزینه ها از شهرستان بهشهر و اسپانسرها و مابقی آن از اعتبارات استانی و کشوری تامین می شود.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد:پانزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌ نژاد بهشهر با حضور ۲۵۰ کشتی‌ گیر، ۳۰ داور و ۵ هیات ژوری از ۱۴ استان برتر کشور و منتخب شهرستان و ۷ تیم از کشورهای خارجی در ۱۰ وزن طی دو روز در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:تاکنون حضور ۴ تیم از کشورهای روسیه، آذربایجان، ارمنستان و گرجستان قطعی شده است.

رییس هیات کشتی شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه سهم این شهرستان از اهدای جوایز ۷۰ میلیون تومان است، عنوان کرد:به ترتیب ۵۰۰ دلار به نفر اول، ۳۰۰ دلار به نفر دوم و ۲۰۰ دلار به نفرات سوم مشترک تعلق می گیرد.

جعفری در پایان گفت:امروزه سکوی کشتی بهشهر در سطح جهانی مطرح است و از تمامی دوستان خواهشمندیم برای پیشبرد این ورزش، خودشان پای کار بیایند و گوشه ای از این مسؤولیت خطیر را بر عهده گرفته نه اینکه منتظر درخواست باشند.

به گزارش آوای خزر، پانزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه در بهشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/ 1002/ فرزانه حسنی

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار